Earn money with Scour!

Headline

Kuruskan badan secara berkesan

TERKINI

APA ITU S.I.Y??

SLIM IT YOURSELF @ S.I.Y merupakan formula baru yang Unik didunia. Ia merupakan produk revolusi dan juga merupakan produk pertama dan satu-satunya yang telah mengabungkan 6 kandungan aktif yang paling cekap dalam bentuk esen dan kandungan-kandungan ini mempunyai kapasiti unggul untuk meransang fungsi penyingkiran dan menambahkan aktiviti-aktiviti sel.

Dengan pengambilan S.I.Y proses penyingkiran lemak di tubuh badan anda akan mencapai kapasiti maksima .Anda dapat hilang berat badan dengan cepat dan rata. Selain itu, S.I.Y menambah kadar penghapusan lemak dan toksin merbahaya dengan cara yang menakjubkan tidak kira ia wujud di mana-mana bahagian tubuh badan anda.

Dengan S.I.Y anda boleh boleh menghapuskan lemak degil, kesan-kesan lipatan dan lemak berlebihan dengan cepat. Ini kerana penghapusan lemak bergantung kepada ransangan metabolisme anda.

S.I.Y membantu membentuk badan anda dalam masa yang singkat dan mengekalkannya dalam masa yang panjang.

Jus Siang bertindak untuk membakar lemak secara intensif selama 24 jam dan bertindak membuang toksin yang terkumpul didalam badan anda. Air yang mencukupi amatlah diperlukan ketika proses ini berlaku.

Jus malam pula bertindak untuk merawat sembelit dan melawaskan pembuangan makanan, lemak, dan sisa toksin yang telah dimakan pada siang hari dan telah dibakar oleh Jus Siang. Ia juga akan berfungsi membakar lemak jika kita tidak mengambil makanan berat.
0 Responses

iDoFindSearch:

Keywords: